Thursday, 25 September 2014

so many things...

have happened in the past two years. My son started school, I went back to university and then back to work. And  in april  we aquired a new addition to our family.
Also, I started sewing clothes for my kids - I just realized that I haven't shown you any of those...

Viel ist geschehen in den letzten zwei jahren. Unser großer hat mit der Schule angefangen, für mich ging es zurück an die Uni und dann auch in den Job.
Ausserdem habe ich begonnen, Kinderkleidung zu nähen, und mir ist aufgefallen, daß ichEuch davon noch garnichts gezeigt habe...

Anyway, Stereomint and poppy is hosting a baby sew along and i decided to try it - first sew along for me :-)

Bei Stereomint and Poppy gibt es gerade ein sew along für Babykleidung und ich habe beschlossen, das mal auszuprobieren. Mein erstes sew along, ich bin ganz aufgeregt :-)

No comments:

Post a Comment